czwartek, 24 stycznia 2013

Alterra Mleczko do ciała Brozskwinia i liczi

Nazwanie tego produktu mleczkiem, moim zdaniem nie jest zbyt trafne- jest ono bardzo gęste, jednocześnie treściwe i strasznie wydajne.  
Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, szybko się wchłania i mocno nawilża- zawsze używam go na noc i rano dalej czuję go na skórze.  Przy regularnym stosowaniu nawilżenie utrzymuje się dłużej.



Jedynym minusem jest to, że trzeba trochę się namachać aby mleczko się wchłonęło, w trakcie wcierania go w skórę robi się biała i tworzą się smugi, jednak efekt ten szybko znika i produkt pięknie się wchłania.

Na początku też drażnił mnie dosyć intensywny zapach, czuć go długo na skórze, jednak z czasem się do niego przekonałam i bardzo go polubiłam. 



Pod względem składu jest to mleczko idealne!
Bez zbędnej chemii - rakotwórczych parabenów, ropopochodnej parafiny, zapychających silikonów i olejów mineralnych.



Zawiera na drugim (!) miejscu olej sojowy, dalej nawilżającą glicerynę roślinną, olej palmowy, masło Shea, olej z awokado, olej migdałowy, olej z pestek brzoskwini, odmładzającą witaminę E, olej słonecznikowy, ekstrakt z owocu Liczi

- czy to jakieś żarty? 
"Zwykły", drogeryjny balsam zawiera tyle wspaniałych składników?? (porównajcie sobie ten skład np. z balsamem Dove, w którym jest sama chemia)

4 komentarze:

  1. kurcze, szkoda że ciężko się rozsmarowuje... :/ mój balsam do ciała jest na wykończeniu muszę poszukać jakiegoś zastępstwa :) .dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz się skusiłam na żel pod prysznic Alterry i śmierdział niesamowicie - to mnie jakoś skutecznie zniechęciło do wypróbowywania innych kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda to prawda, zapachy mają dosyć specyficzne.

      Usuń
  3. nie znam tej firmy,ale mleczko musi wspaniale pachnieć ,sama bym wypróbowała.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i uwaga są dla mnie bardzo ważne.
Dziękuję Ci, że poświęciłaś/łeś chwilę czasu dla mnie.

Jeśli dodasz mnie do obserwowanych napisz mi o tym, a zrobię to samo!